Sliten, men lykkelig!

Det er lov å kjenne seg sliten etter en slik opptreden som jeg hadde i går! Jeg kjenner at det kostet krefter, men det var jeg veldig forberedt på! Og det gjør ingen verdens ting. For jeg er så glad og fornøyd med egen innsats. Det er godt å kjenne på. Jeg skal derfor være litt ekstra snill mot meg selv denne helgen. Jeg skal pleie meg selv, og samle litt krefter igjen. Det er det som er det viktige når jeg har pushet meg selv. Jeg må la kroppen få tid til å ta seg inn igjen etterpå. Jeg er helt sikker på at jeg vokser på slike oppdrag og erfaringer. Jeg kommer meg fremover i livet, og jeg opplever mestring. Det er kjempefint og viktig for min mentale helse. Jeg tar gjerne noen timer på sofaen i dag med god samvittighet!

Det er fredag, og jeg gleder meg til min kjære kommer hjem. Det er alltid deilig å få han hjem etter arbeidsuken er overstått. Vi er heldigvis veldig flinke til å se hverandre når han er hjemme. Jeg må nok innrømme at det skal bli godt å bli holdt rundt i kveld. Jeg gir meg selv en rolig og fredelig dag i dag. Jeg har fortjent det føler jeg. nå skal jeg fokusere på å ha en flott helg sammen med familien min. Jeg er veldig glad for at det er en god stemning her hjemme, og at jeg får lov til å gjennomføre mine ideer. Det er deilig med støtte fra mine nærmeste!

Nå kjenner jeg at jeg er veldig sliten, men også veldig lykkelig! For jeg meg har nok en gang fått til noe som jeg har drømt om! Og det er jeg stolt over! Jeg er ikke redd for å si det høyt. For det er ikke bare enkelt å sette seg ved et flygel og fremføre  sanger helt alene foran et publikum! Det bruker jeg masse krefter og energi på! Så jeg er veldig stolt! Faktisk så smiler jeg selv om jeg er utladet og trøtt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg