Jeg har gode dager!

Det er så deilig å kjenne på alle de gode dagene. De dagene hvor jeg er i god form, og jeg kjenner at jeg fungerer veldig fint. Når jeg klarer å bruke mine verktøy riktig. Da blir dagene slik som jeg ønsker at de skal være. Jeg merker at jeg stadig lærer mer om meg selv, og hva livet mitt trenger. For jeg koser meg mer og mer her på Sørlandet, og er inne i en veldig god periode. Det setter jeg veldig stor pris på. Det er helt sikkert at den stabiliteten som jeg har her, den hjelper meg fremover hver eneste dag. Selv om jeg har mine utfordringer, så merker jeg at livet er blitt enda bedre den siste tiden. Jeg er tryggere på meg selv, og jeg våger så mye spennende!

Jeg er ikke naiv. Jeg vet at det kommer til å svinge. Men jeg nyter. Jeg smiler de dagene jeg kan smile. Jeg ler når jeg koser meg med familien og venner. Det er viktig å nyte de gode øyeblikkene. Jeg vet at jeg har en god magefølelse på fremtiden vår. Det kan komme mange stormer mot oss, men vi står sterke sammen. Jeg er så glad for at livet er blitt så mye bedre og lettere! Jeg fortjener det! Når man jobber så intenst med livet sitt, så er det deilig å se at resultatene kommer sakte men sikkert. Jeg er klar for de tøffe takene som kommer inni mellom. For de gode periodene gir meg masse energi!

Jeg kan ikke helt forklare hva som er forandret. Men jeg forstår meg selv på en helt annen måte enn jeg gjorde tidligere. Da har jeg funnet ut hva som skjer med meg, og hvorfor jeg reagerer slik som jeg gjør. Dermed kan jeg finne triggerne lettere. Og jeg kan jobbe meg gjennom dem. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å stå sterkt! For jeg legger et grunnlag som skal være stødig. Derfor har jeg fått hjelp til å komme ut av det vonde. Det kommer alltid til å være med meg. Menm det skal ikke få styre livet mitt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg