Ny uke!

Jammen meg er det mandag igjen, og det er full rulle her i huset! Dette blir nok en uke med mange oppgaver som skal gjennomføres for små og store. Det blir travle dager, så jeg er nødt til å legge en god plan for dagene som kommer. Jeg er veldig fan av å planlegge, så det skal nok gå fint med oss alle sammen. Jeg har en uke med ulike avtaler som skal gjennomføres. Jeg håper likevel at denne uken blir fin, og at den inneholder mange gode øyeblikk! Jeg skal fokusere på familien, men også jobbe videre med mine formidlings aktiviteter. Jeg skal jobbe med bloggen min, jeg skal gjennomføre live sendinger på Facebook. Og så må jeg i gang med å planlegge oppdraget som WeLG Foredrag har i slutten av måneden. 

Jeg skal ha en veldig spennende og kjekk dag i morgen! Jeg skal rekke mange avtaler, og samtidig holde kontrollen hjemme. Det er utfordrende, men jammen har vi det veldig kjekt alle sammen. Vi er opptatt med ulike aktiviteter gjennom uken, og dagene flyr regelrett av sted. Det er deilig med gode perioder. Jeg merker at jeg nyter de virkelig. Jeg kjenner på en mestring som er veldig god. Det gir meg masse energi, og treningsgleden er svært stor! Det kommer nok noen vonde dager etter hvert, men jeg skal nyte når jeg kan!

Heldigvis har jeg stappet inn tid til å hvile i løpet av dagene mine. Det er jeg bare nødt til å ha. Jeg er blitt veldig mye flinkere til akkurat dette. Da samler jeg inn nok krefter og overskudd til å delta på det som jeg ønsker i løpet av uken. Jeg kjenner noen ganger at batteriet er i ferd med å ta slutt, og da stopper jeg meg  selv. Jeg håper at uken blir kjempefin for oss alle sammen! Jeg gleder meg til dagene som kommer, og er veldig glad for alle utfordringene som venter på meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg