Jeg elsker Linedance!!

Jeg har gjort noe som jeg alltid har drømt om å gjøre! Jeg har begynt på Line Dance! Jeg har alltid drømt om å kunne danse, og det var endelig tid for å realisere denne drømmen! Jeg har startet på nybegynner Line Dance, og jeg simpelthen elsker det! Det var skikkelig moro, og en veldig god treningsøkt! Her får jeg virkelig kjørt meg, og trent opp kondisjonen! Jeg ble så utrolig giret av musikken. Jeg gav alt jeg hadde, og fikk det ganske bra til også. Jeg følte jeg kastet vekk alle hindringer, og bare levde i musikken og dansingen! Jeg kan ikke huske sist jeg har kjent på en slik deilig lykkefølelse! Vi fikk lære tre enkle danser, og det var utfordrende nok. Svetten silte, og jeg var helt søkk våt når dansingen var over. Men jeg ble så utrolig giret, og adrenalinet kokte over! 

Det var faktisk kjekkere enn jeg våget å håpe på! På Ljosheim skal jeg danse hver mandag fremover. Det gleder jeg meg veldig til. Heldigvis så klarte jeg meg bra med helsen min. Kne kranglet litt den kvelden, men det gikk fort over. så jeg er veldig klar for ny økt hver eneste mandag! Vi danser kl 18-19,30. Vi betaler 50 kr hver gang, og vi har plass til enda flere! Jeg er veldig glad for å endelig få lov til å danse! Jeg fikk også god nytte av min evne til å telle takter etter år i korps. Dermed klarte jeg å telle riktig, og lærte meg hvilke steg jeg skulle ha til de ulike taktene. Det fungerte veldig fint, og jeg er veldig glad for å kunne få dette greit til. Vi prøver og feiler litt, men vi har det veldig gøy!

Gamle minner om at dans er ikke lov, er blitt jaget vekk! Nå koser jeg meg med dans, og rytme! Når musikken spilles høyt gjennom salen, ja da kjenner jeg det i hele kroppen! Jeg elsker det!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg