En sterk kveld❤️

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få forklare mine følelser akkurat her jeg ligger. Det nærmer seg midnatt, og jeg forsøker å lande. Adrenalinet har herjet med kroppen min i flere timer. Men det gjør ingenting! For jeg har hatt en sterk kveld . Jeg ligger her med en god følelse i kropp og sjel. For jeg fikk lov til å formidle fra hjertet mitt. Jeg fikk kjenne på masse varme fra publikum underveis . Det gjorde meg trygg. Jeg nådde frem.

Takk for alle flotte ord! Takk for de varme klemmene både før og etter min opptreden. Tusen takk for applaus og heiarop! Og stående applaus setter meg ut😜😁da kom tårene må jeg innrømme! For jeg gir av meg selv. Det koster krefter, men det er verd det. 

Jeg tror det blir lite søvn selv om jeg er veldig sliten . Men jeg er lettet og glad. Dette vil jeg holde på med fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg