Jeg ønsker innspill fra Dere!

Når man skriver blogg, så må man forsøke å fornye seg innimellom. Jeg vil derfor høre med Dere om hva jeg bør skrive om. Kanskje har dere noen ideer til temaer som jeg kan skrive om. Hva har dere lyst til å lese om på bloggen min? Hva vil Dere at jeg skal dele med Dere? Jeg håper at jeg kan få noen kommentarer fra dere på Facebook. For jeg ønsker å fornye bloggen min, og være en blogg som dere liker å lese. Jeg må jo være meg selv. bloggen er jo et sted hvor jeg kan få ut mine tanker og refleksjoner gjennom hverdagen min. Jeg vil svært gjerne bruke den som terapi fremover. Men jeg kjenner på et ønske om å fornye bloggen litt. Jeg vil at den skal få være lysere, uten å bli for kommersiell.

Men jeg er en dame som liker ulike ting. Jeg har mange aktiviteter gjennom en uke. Jeg er blitt veldig glad i klær og velvære. så kanskje jeg kan skrive litt om det uten å bli oppfattet som en typisk rosablogger. Jeg vil nemlig være en blogg for voksne. Jeg ønsker ikke å ligne på fjortis bloggere. Det blir rett og slett ikke et reelt bilde av min hverdag. Jeg ønsker meg en blanding av alvor, og hverdagslige hendelser på bloggen. Men jeg er usikker på hva mine lesere ønsker. så derfor ber jeg om en tilbakemelding.

Jeg er svært takknemlig for at Dere velger å lese min blogg! Tusen takk for all støtte! Jeg håper Du vil fortelle meg hva di kanskje savner på bloggen! Gleder meg til å høre Deres tanker og ideer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg