Prosjekt : Sommertreff i Mandal 2018!

Jeg har tidligere skrevet på bloggen om mitt prosjekt for sommeren 2018. Jeg ønsker at der skal være et gratis tilbud for mennesker som ikke kommer seg av sted på ferie. Veldig mange mennesker sitter i ensomhet gjennom hele sommeren. Vi i Mental Helse Mandal/Lindesnes er opp havere av dette prosjektet, men vi planlegger samarbeid med en rekke organisasjoner og foreninger her i Mandal! Jeg er “prosjektleder”, og gleder meg veldig til å få frem et veldig godt tilbud til sommeren 2018. Viktig å presisere at dette er frivillig arbeid fra min side!  Det er planen å lage et opplegg som passer for barnefamilier/enslige foreldre, og et program for voksne. Det blir veldig spennende å se hva vi kan få til sammen!

Jeg har fått god hjelp til å starte prosessen med å søke prosjektmidler. Det er viktig for oss å få inn nok midler slik at vi kan gi disse flotte menneskene noen gode opplevelser til sommeren 2018! Utgangspunktet vårt er at vi skal lage program til minst to dager hver uke i hele Juli! Dersom du er med i en forening eller organisasjon som synes dette virker spennende å delta/bidra i, så ikke nøl med å kontakte meg! Vi er veldig tidlig i prosessen, og vi ønsker mange tilbakemeldinger og innspill! vi håper at vi sammen kan ta en dugnad for å forebygge ensomhet og depresjoner. Vi ønsker samhold og sosiale opplevelser som sprer glede i livet!

Vi starter allerede nå å planlegge. Det er viktig å tenke kreativt sammen. Da kan man bygge videre på disse innspillene, og lage et program som folk vil like! Jeg har personlig et håp om at dette kan gjøres til en årlig sommerdugnad!  Jeg gleder meg til å utarbeide dette sammen med frivillige, foreninger og organisasjoner, idrettsklubber, og kommunen. Jeg vet at der finnes masse ressurser i Mandal! Når vi jobber sammen, så kan vi utrette så uendelig mye! Og jo flere som deler på arbeidet, jo mindre arbeid på den enkelte!  

Jeg er så spent, og ser virkelig frem til å komme i gang med dette arbeidet! Husk at ingen bidrag er for små! Vi er takknemlige for alle som ønsker å bidra!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg