Jeg får møte nye mennesker!

Det er deilig å bo her i Mandal. Jeg har virkelig funnet mitt hjem her. Jeg er mer avslappet, og jeg takler min hverdag på en god måte. Jeg har etter hvert også blitt kjent med mange nye mennesker . Flotte mennesker som virkelig gjør meg glad og munter! Det gir meg en ro, fordi jeg er takknemlig for at livet er i ferd med å bli så uendelig godt. Jeg blir kjent med mennesker med ulike bakgrunn og livserfaring. Vi kan prate sammen om såre emner, eller vi kan ha det veldig morsomt sammen. Det er så deilig å kunne ha begge deler i et vennskap. Man kan være seg selv uten å føle seg annerledes eller rar. Jeg har blitt veldig godt mottatt her. Det er jeg så uendelig glad for.

Jeg gir av meg selv. Da får man ofte veldig mye tilbake. Jeg er så utrolig lettet over at jeg har funnet venner som er glad i meg akkurat slik som jeg er. Jeg håper at det vil fortsette slik fremover. For jeg er så glad i å være sosial. Jeg elsker å danse sammen med blide mennesker. Jeg liker å trene sammen med herlige folk. Jeg møter mennesker som kanskje trenger litt hjelp i hverdagen. Og jeg gir litt av meg selv til dem også. For jeg får uendelig mye tilbake. Det er godt å ha slike mennesker. Jeg har lært veldig mye om livet. Jeg har fått høre historier som er veldig ulik min egen. Men de setter dype spor. Og når jeg ser på de flotte menneskene, og kjenner deres historie så blir jeg stolt. Glad for at de velger å være min venn.

Ukene mine er travle. Men det er helt i orden. For så lenge det gir meg positiv energi, så er det ok. Jeg må av og til si nei til ting på grunn av helse og familiesituasjon. Men jeg merker at min åpenhet gjør at det blir respektert. Det er jeg veldig glad for! Varme takk til alle mine venner her i Mandal!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg