Vi er i gang med julegaver!

Vi er allerede i gang med å kjøpe årets julegaver! Vi har aldri kommet i gang så tidlig før. Men klok av skade så er det best å begynne tidlig. Det blir alltid veldig hektisk i de siste ukene, så nå skal vi få gjort unna de aller fleste gavene i veldig god tid. Jeg kommer nemlig til å ha en veldig travel november og start på desember. Jeg skal delta på ledersamlinger og kurs. Og da mister jeg verdifull tid med min kjære. Jeg tenker at vi må være så godt som i mål før november starter. Det blir færre og færre julegaver etter hvert som våre nieser og nevøer er blitt voksne. Men jammen skal det kjøpes litt av hvert likevel.  Jeg håer at dette vil hjelpe meg til å unngå for masse stress når jeg skal ta meg inn igjen etter en så hektisk periode i vinter.

Jeg skal forberede så mye som jeg kan i god tid. Det skal bli godt å ha full kontroll så tidlig for en gangs skyld. Jeg ble litt forfjamset da jeg kikket gjennom kalenderen, og så hvordan min plan ser ut fremover. Jeg må bremse der jeg kan. For nå blir det veldig mange arrangement og møteplasser. Julen er veldig viktig for meg. Vi skal feire jul her hjemme i Mandal i år, og det passer oss veldig fint. Da trenger vi ikke stresse for mye med avreise. Jeg stikker kanskje på en dagstur på lille julaften til min far som fyller år da. Vi får se. Det er enda lenge til!

Når begynner Dere på julegaver? Jeg tror ikke vi er de eneste som er i gang med dette. Jeg er veldig avslappet, og tenker bare positivt om dette. Nå kan vi virkelig få det roligere. Det er viktig! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg