Kalenderen er snart full!

De neste månedene blir veldig hektiske for meg! Jeg merker at det stresser meg litt. Derfor må jeg sortere, og legge til mer tid til hvile. Jeg kommer til å delta på regionsamling  og ledermøte med Mental Helse. Da må jeg reise til Østlandet to helger i løpet av november. Jeg skal også delta på kurs, og samlinger. Jeg skal på tur til Knaben en helg i oktober med Mental Helse. Samtidig er ukene travle med barnas aktiviteter, og mine aktiviteter. Jeg kjenner at denne høsten kommer til å regelrett fly av sted. Men det er jo veldig masse kjekt som foregår! Jeg gleder meg til veldig mange ting, og jeg får virkelig oppleve mange spennende arrangement. 

Men jeg må ha kroppen med meg. Jeg må få med meg den mentale biten, og få nok hvile. Det er vanskelig, men viktig. Jeg kjenner jo at helsen min ikke er så god som jeg skulle ønske. Men jeg blir ikke frisk av å sitte hjemme. Da kommer depresjonen snikende veldig kjapt. Jeg må finne en balanse som er god for meg. Det vil bli litt prøving og feiling. Men jeg er veldig klar over min egen situasjon. Jeg forsøker å prioritere riktig. Jeg har valgt å planlegge godt i god tid. Jeg ser at det blir veldig travelt i november og første uken i desember. Så skal det roe seg ned igjen.

Det er ikke så lett. Noen ganger blir mitt engasjement veldig sterkt, og så henger ikke kroppen helt med. Jeg må passe godt på fremover. Jeg er heldigvis erfaren og voksen. Jeg merker når jeg må passe ekstra på! Dette kommer til å bli en veldig spennende høst for meg! Jeg skal være med på helt nye ting, og møte veldig mange mennesker. Det er jeg veldig glad for å få lov til. Jeg gleder meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg