WeLG Foredrag skal til Egersund!

Når jeg startet opp WeLG Foredrag, så måtte jeg ta stilling til mange ting. Ett av de første tingene var om jeg kom til kunne dra til min hjemby, Egersund. Hvordan ville jeg reagere dersom jeg ble bedt om å holde foredrag i den byen hvor alt det vanskelige skjedde? Kunne jeg makte dette? Eller ville det bli for tøft for meg å gjennomføre? Det var mange ting som jeg måtte tenke nøye på. Men jeg landet ned på at det ville være både viktig og riktig av meg å bekjempe denne frykten. Og jeg tenker at Egersund har godt av å få høre min historie live. Ikke for å kjefte, eller ta igjen. Men for å informere, og gjøre det synlig. For å stå med rak rygg, og faktisk være stolt av meg selv.

For noen uker siden tikket det inn en epost til WeLG Foredrag! Jeg ble invitert av AKS Egersund til å delta på Fagdag for psykisk helse torsdag 28. september! Jeg brukte ikke mange minutter på å bestemme meg. Jeg sa JA! Jeg skal snakke om mine tanker rundt psykisk helse. Jeg skal dele litt av min historie, og jeg skal synge noen sanger. Jeg vet at dette kommer til å bli både spennende og tøft! For jeg legger ikke skjul på at det føles veldig spesielt å gjøre dette nå. Men jeg føler meg klar, og jeg er sikker på at jeg skal bekjempe de vanskelige tankene rundt dette!

Jeg er svært stolt og takknemlig for å bli spurt! Arrangementet skal være fra kl 9-13. Jeg skal få høre på flere foredragsholdere, og så kommer min avdeling til slutt. Dette blir svært spennende! Men tenk at WeLG Foredrag faktisk får lov til å delta på et slikt arrangement! Det gjør meg super stolt og glad!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg