Jeg har gjort min borgerplikt!

Jeg har brukt stemmeretten min! Jeg fikk levert min stemme allerede for noen dager siden. For nå kunne vi faktisk få stemme på Amfiet her i Mandal. Det var veldig lettvint og enkelt! Glimrende tiltak mener nå jeg. Å kunne stemme på et kjøpesenter, var veldig praktisk. Jeg er glad for å slippe stå i kø på selve valgdagen. Nå kan jeg slappe godt av, og vite at jeg har gjort min plikt. Vi er veldig privilegerte som kan få gi vår stemme i et fredelig land. Jeg forstår mer og mer hvor viktig det er ettersom jeg har blitt voksen. Verden forandrer seg veldig, så det er veldig godt å leve her i Norge. 

Jeg vil ikke røpe for Dere hva jeg har stemt. Det er min privatsak. Men jeg kan røpe såpass at jeg aldri har stemt på dette partiet før! Så kan Dere bare lure. Jeg har i hvert fall funnet ut at valget mitt var ganske enkelt denne gangen. Nå er min jobb unnagjort, så jeg kan slappe av. Jeg kommer nok til se litt på valgvaken. Men inntil da gidder jeg rett og slett ikke å se så mye på alle debattene. Jeg vil oppfordre alle sammen til å bruke stemmeretten! Det er viktig at vi benytter oss av denne muligheten!

Jeg ønsker åpenhet rundt psykisk helse. Jeg vil fjerne tabuet. Jeg vil bekjempe mobbing. Det er veldig viktige saker for meg. Det ligger nærme hjertet mitt. Jeg håper at Norge kan bli et godt eksempel. Vi kan vise verden at vi har et fritt og godt land å bo i! Vi kan ta vare på hverandre, og støtte hverandre!

Husk å stemme! Godt valg! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg