Høst betyr varme skjerf!

Nå er høsten kommet skikkelig i gang her i Mandal. Og jeg har tatt frem alle de gode og varme ullskjerfene mine! Jeg er veldig glad i skjerf som er veldig varme og lune. Jeg er jo en frysepinn, og trenger slike skjerf for å holde meg varm. Jeg merker at det blir verre og verre med kulde for hvert år. Jeg liker ikke å fryse. Jeg har heldigvis fått hjem skjerf i mange ulike farger, og gleder meg til å bruke dem gjennom høsten og vinteren. Jeg liker høsten. Det er noe som er veldig koselig med det å tenne lys, og fyre i ovnen. Lune kvelder hjemme i stuen. 

Jeg håper denne høsten blir fin. Jeg elsker høstdager med solskinn. Når bladene på trærne lyser opp i høstens farger. Det er en egen sjarm. Jeg liker å dulle meg selv inn i varme ullgensere og skjerf. Jeg håper på mange fine høstdager! Jeg vil ha en høst med mange fine turer, og opplevelser. Jeg skal i hvert fall gjøre det jeg kan for å ikke fryse! Etter hvert som jeg er blitt eldre, så har jeg skjønt at kroppen trenger mer varme og omsorg. Jeg forsøker derfor å ta godt vare på meg selv. Jeg har jo revmatisme, og den liker ikke kulde.

Jeg håper at Du også får en flott høst! Jeg gleder meg til å ha mine lesere med meg gjennom en travel høst og vinter! Pass på at du holder deg varm og lun gjennom høsten! Finn frem skjerf og ullgenser! Da holder vi oss varme, og kroppen koser seg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg