Litt flaut, men likevel gøy!

Jeg pusher meg selv ut av komfortsonen ganske ofte. Og jeg har nå gjennomført en photoshoot sammen med ei venninne. Vi var på Piren, og vi var i sentrum av  Mandal. Utrolig nok så fikk vi noen veldig fine bilder. Jeg er ikke vant med å være “modell”, så dette er faktisk veldig utfordrende for meg! Det er litt flaut, men jammen meg var det veldig gøy også. Jeg er så heldig at flere venninner av meg ønsker å ta bildene. Så da blir det automatisk ulike vinkler og ideer. Det liker jeg veldig godt. For jeg trenger mange ulike bilder. Det er veldig spennende for meg å få dette til! Jeg kjenner at jeg noen ganger føler meg fin på bildene, og da vokser selvtilliten min litt! 

Jeg blir veldig munter og glad når jeg er sammen med mine venninner. Det gjør det lettere å få til gode bilder. Stemningen er munter, og vi gir hverandre den selvtilliten som behøves! Nå gleder jeg meg faktisk til neste gang jeg skal ha en photoshoot! Det hadde jeg aldri trodd! Men jammen kan man glede seg til mye rart dersom tryggheten er på plass. Jeg er veldig glad for å få oppleve det. Det er helt utrolig hvordan livet har endret seg for min del. Hvis noen hadde sagt til meg at slike ting skulle skje, så hadde jeg aldri trodd på dem. For det virket veldig usannsynlig for få år siden! Men nå er jeg her!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg