Jeg har blitt hekta på fargede negler….

Jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle si dette. Men jeg elsker å ha fargede negler! Tenk at jeg skulle bli opptatt av slike detaljer. Det er helt utrolig. Men jeg simpelthen elsker å ha fått fikset neglene mine på Nail it(ikke sponset)! Jeg hadde aldri gjort det før, og forsøkte hjemme å få til neglene mine. Men jeg ville forsøke negl salong før jeg skulle opptre i Buen for to uker siden. Og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Dette skal ikke bli noen skjønnhetsblogg, men jeg er litt fascinert av hvordan en slik liten ting kan bety så mye for mitt velvære! For jeg merker at det er noe som jeg virkelig liker, og jeg føler meg så mye mer feminin og finere. Det gir meg litt mer følelse av velvære rett og slett!

Jeg kommer til å variere mellom egen pleie, og negl salong. For det er jo luksus å unne seg en time hos negl salonger. Men noen ganger kommer jeg til å prioritere det. Jeg er blitt mer opptatt av å føle meg fin. Og jeg trenger å ta godt vare på meg selv. Det hjelper på så mange ting. Jeg har ofte tenkt at det var kun overfladiske ting som jeg ikke trenger eller bryr meg om. Men jeg må innrømme at det hjelper meg å kle meg finere, sminke meg og lakke neglene. Jeg får en annen følelse inni meg, og jeg tror det vises også.

Den største og viktigste jobben foregår på innsiden. Men jeg trenger å pleie utsiden også. For mange av mine vanskeligste traumer inneholder kropp og utseende. Så for meg er det faktisk litt terapi i å pynte litt på utsiden også!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg