Mental Helse Mandal/Lindesnes fyller 10 år!

I kveld skal jeg være tilstede på Mental Helse Mandal/Lindesnes sin 10 års jubileumsfest! Jeg har fått æren av å lede kvelden, og jeg gleder meg veldig til å tilbringe kvelden sammen med styret, medlemmer og inviterte gjester. Det er alltid spesielt med slike jubileumsfester. Da får man mulighet til å mimre litt, og til å snakke om fremtiden til lokalforeningen vår! Mental Helse Mandal/Lindesnes hadde vekst i medlemsantallet i fjor, og det ønsker vi å fortsette med fremover! Vi har god plass til mange medlemmer, og vi har lyst på å bli kjent med flere! Nå bretter vi opp ermene, og starter opp med mer aktivitet i lokalforeningen fremover. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang med Kjøkkenprat, sosiale samlinger og Sommertreff i Mandal 2018!

Vi skal ha en koselig kveld sammen! Vi skal spise koldtbord og gode kaker. Jeg skal underholde med noen sanger. Vi skal høre litt om historikken. Vi skal informere om våre aktiviteter fremover. Noen av gjestene vil også si noen ord. Jeg er sikker på at vi får en veldig fin kveld sammen. Det er alltid masse latter når vi er samlet! Vi er en munter gjeng, og vi ønsker å hjelpe hverandre gjennom en hverdag som til tider er hard. Jeg håper at alle sammen vil trives i kveld, og at maten faller i smak! Vi i styret er i hvert fall veldig klare for å gi medlemmene en fin fest! Vi har god grunn til å feire jubileet, Tenk at noen faktisk har vært med i styret i alle disse årene! Det kalles godt engasjement for en viktig sak!

Så nå er finstasen kommet på, og jeg er klar for fest sammen med gode venner! Dette blir spennende og kjekt! Jeg gleder meg til en litt annerledes fredagskveld! Nå skal Mental Helse Mandal/ Lindesnes feires! Hipp Hurra!!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg