Jeg strikker skjerf til Kirkens Bymisjon!

Jeg har tatt frem strikkepinnene mine igjen! Rett og slett fordi jeg ønsker å varme en sjel med et skjerf til vinteren! Jeg har nemlig hengt meg på kampanjen til Kirkens Bymisjon. Jeg strikker et oransje skjerf, og skal sende det av sted slik at de kan gi det til et menneske som trenger det! Det føles veldig godt å kunne bidra på denne måten. Dessuten går 5kr fra hvert nøste direkte til Kirkens Bymisjon! Nå kan jeg kombinere min kreative side med frivillig arbeid! Jeg blir varm om hjertet, og håper virkelig at jeg kan hjelpe noen med å strikke dette skjerfet! Det skal ikke alltid så veldig mye til for å kunne bidra! Jeg liker å hjelpe andre mennesker, men kan ikke alltid stille opp selv på ulike steder. Men jammen fant jeg en måte som passet for meg!

Jeg håper at mange flere kan strikke skjerf i løpet av høsten! Tenk på den gleden som disse menneskene viser når de mottar dette skjerfet! Mennesker som har veldig lite fra før, og som fryser i vinterkulden! De trenger hjelp fra oss! Jeg kjøpte mitt garn på Husfliden her i Mandal. Jeg er i full gang, og det var kjekt å strikke litt igjen etter mange måneder med hekling. Det er godt med litt variasjon. Men det hjelper meg  veldig å ha noe i hendene mine. Jeg blir veldig fort rastløs og urolig. Håndarbeid gir meg ro, og det opptar meg fra vonde tanker!

Besøk din garnbutikk, og bli med på å strikke til de som trenger en hjelpende hånd! Sammen kan vi hjelpe veldig mange! Vårt bidrag hjelper alltid noen. Det er viktig å tenke over. Vi er så privilegerte, men det er ikke slik for alle rundt oss. Jeg gleder meg til å sende av sted skjerfet etter hvert! Det gir meg en god følelse, og jeg liker å bidra!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg