Jeg følte meg fin!

Jeg forsøker å bli mer komfortabel med eget utseende og kropp! Jeg har derfor lagt litt mer energi i å se bra ut. Jeg trenger å jobbe videre med disse tingene. Det er nemlig veldig god hjelp for meg å føle meg fin. Da kommer selvtilliten lenger frem, og jeg klarer mer. Så når jeg skulle lede jubileumsfesten til Mental Helse Mandal og Lindesnes på fredag kveld, så måtte jeg finne et antrekk som jeg kunne trives i. Jeg tok frem en kjole som jeg hadde kjøpt for kort tid siden på Vivikes(ikke sponset) her i Mandal. Og jeg må ærlig innrømme at jeg var litt skeptisk med en gang.

Men jeg ble så glad da jeg endelig fant ut at dette ble veldig fint! Jeg var så fornøyd, og kjolen passet meg veldig fint. Jeg liker at det er komfortabelt, men likevel pent. Jeg hadde en veldig koselig kveld sammen med våre medlemmer. Jeg var i godt humør, og alt gikk veldig fint! Jeg kjente på en god følelse i kropp og sinn denne kvelden. Den avsluttet en veldig hard uke på en god måte. Det var veldig godt å være sammen med gode venner. Vi nøt nydelig mat, og det virket som om alle koste seg!

Jeg gleder meg til å bruke kjolen om igjen! Minstemann tok bildet av meg, og jeg må si at jeg liker det jeg ser! Det er ikke så ofte jeg sier det om meg selv. Men jeg jobber med saken. Man kan nemlig være veldig fin selv om man er litt stor! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg