Godt å få slappet av litt!

Denne helgen har jeg prioritert å slappe godt av. Jeg har vært veldig sliten, og trengte noen dager med hvile og rekreasjon. Det kommer en travel uke nå, så jeg var helt nødt til å ta meg inn litt igjen. Det går jo veldig opp og ned med min form, og jeg fikk en liten smell i forrige uke. Jeg forsøker derfor etter beste evne å finne nye krefter. Det skal nok bli bedre dager etter hvert. Jeg gleder meg til en veldig spennende uke. Det blir oppstart av Kjøkkenprat på mandag, og fylkesstyremøte på tirsdag. Jeg føler meg sikker på at det blir mange ting å lære, og fordøye. Men dette er spennende ting å holde på med! Jeg er så glad for at vi kommer i gang med så mange spennende prosjekter.

Det var veldig deilig å få min kjære mann hjem. Jeg slapper av på en annen måte når vi er to voksne hjemme. Da får jeg mulighet til å slappe litt mer av. Jeg får god hjelp til ulike oppgaver, og det føles veldig godt. Det var veldig deilig å få komme i armkroken sent fredag kveld etter en slitsom uke. Jeg nyter de dagene hvor han er her hjemme. Jeg er godt fornøyd med vår løsning her hjemme. Her kan jeg hjelpe ham ute, og han hjelper meg inne. Det viktigste er at vi får ting unnagjort. Og han gir meg ro til å hvile på slike dager som nå!

Helg er deilig! Det gjelder å nyte den mest mulig. Noen ganger er det viktig å ikke ha så veldig mange oppgaver som skal løses! Denne helgen har jeg fått muligheten til å hvile, og det er jeg svært takknemlig for! Jeg håper at Dere også har hatt en fin helg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg