Naken hud hjelper ingenting!

I forrige uke var det mye uro i blant topp bloggerne i vårt land. Rett og slett fordi en blogger valgte å poste nakenbilder på sin blogg i et innlegg. Pupper fløt fritt, og det var visst helt ok å vise frem hele seg til oss alle sammen. Andre bloggere hang seg på, og det ble masse pupper som fikk luftet seg. Og det skulle liksom hjelpe på likestillingsproblematikken. Vel jeg tror ikke nakne pupper er det som endrer disse tingene! Faktisk så er det helt idiotisk etter min mening. Jeg tenker i mitt stille sinn at dette ikke er helt gjennomtenkt. For det er litt for kleint etter min smak. Jeg er en blogger selv. Jeg har aldri vært innpå tanken om å vise frem min nakne kropp her på bloggen. Det finnes der mange grunner til. Men det som er aller viktigst er faktisk mine barn. De skal slippe å se mammaen sin naken på internett! For det er det jeg reagerer aller mest på i dette stuntet.

Ja, det er ikke så farlig med kropp. Det er flott at noen mennesker er komfortable med sine kropper. Men jeg skjønner ikke hvordan de tenker at leseren skal ta dem seriøst? Jeg vet at jeg har en voksen målgruppe. Min blogg kan ikke sammenlignes med disse topp bloggerne. Men jeg merker at jeg blir litt oppgitt. For når slike stunt blir gjort for å sikre seg topp plassering på listene, ja da bikker det over til å bli både kleint og teit! Det er faktisk veldig trist at det skal være nødvendig med så mye nakenhet for å være mest populær! Jeg må ærlig innrømme at jeg mister respekt for bloggerne som kun tenker business, og som ikke tenker så mye på ringvirkene av det som de publiserer!

Jeg skal i hvert fall fronte mine meninger med klærne på! Det er helt sikkert! For jeg ønsker å bli respektert selv om jeg er en blogger! Jeg synes det er dumt at slike ting som dette setter oss bloggere i en boks som vi ikke egentlig tilhører. For noen av oss ønsker faktisk å bli tatt seriøst! Da blir flashing av pupp og kropp litt vel drøyt! Jeg er sikkert både gammeldags og litt prippen. Men vet dere hva, det skal jeg leve godt med !

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg