Deilig med en fin høstdag!

På torsdag som var fikk vi endelig en dag med fint høstvær! I hvert fall i noen timer. Jeg var opptatt med å skrive søknader på prosjektmidler i mange timer, men jeg fikk meg en liten gåtur i sentrum av Mandal midt på dagen! Det var veldig godt å komme seg ut i solskinn og nydelig høst stemning! Jeg elsker slike høst dager! Jeg fikk frisk luft, og jeg traff på gode mennesker underveis på denne lille lufteturen. Jeg nøt hvert eneste minutt av denne pausen, og bare lot gleden over øyeblikket synke inn! Jeg har blitt flink til å nyte slike minutter hvor livet kjennes veldig godt!

Jeg gikk rundt i gatene, og bare nøt alle fargene som kom mot meg da jeg gikk forbi en blomsterbutikk! Jeg ble så glad, og fikk faktisk lyst til å ta noen bilder til bloggen min! Jeg elsker lyng, og det er så utrolig vakkert å se disse fargene sammen! Jeg fikk skikkelig høst stemning, og det passer meg veldig fint! Jeg fikk påfyll av energi og pågangsmot underveis mens jeg vandret der alene. Jeg hadde behov for en liten pust i bakken fra all kontorjobbingen denne dagen! Jeg passet derfor på at jeg nøt hvert eneste minutt!

Man må bare nyte slike farger! Jeg kjente at en del av mitt tungsinn endelig slapp litt taket! Det har vært en veldig tung uke, så det var en deilig følelse. Det var godt å le litt sammen med en herlig dame på gaten! Det var godt med god klem, og god samtale. Jeg trenger å bli minnet på det som er godt i livet mitt! For det er så fort gjort å tenke negativt når angsten har dominert noen dager. Men jeg fikk kjenne på gleden denne dagen, og det gav meg så uendelig mye!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg