Travel tirsdag!

Denne dagen kommer regelrett til å fly av sted for min del! Jeg skal rekke ganske mange ting i løpet av denne dagen! Jeg skal først få litt massasje hos fysioterapeuten her i Mandal. Så skal jeg kose meg sammen med gode venner på Stedet Aktivitetssenter i noen timer. Det er fast hver eneste tirsdag, og det er veldig koselig! Så må jeg hjem og ta i mot ungene mine, og få i dem middag. Deretter skal jeg få levert minstemann på sin aktivitet, og så bærer det av sted til Fylkesstyremøte i Mental Helse Vest Agder i Kristiansand. Det er et viktig møte, og jeg er litt spent på hva vi kommer frem til av løsninger i dag! Men jeg gleder meg veldig, og det er fint å møte engasjerte mennesker! Når møtet er over ,så bærer det hjemover igjen til ungene mine. Da skal kvelden nytes hjemme på sofaen!

Slike dager kommer innimellom. Det er litt travelt, men jeg skal få nok hvile etterpå. Jeg gleder meg over å få være engasjert. Det gir meg veldig mye, og jeg lærer utrolig mye. Jeg føler at sosiale treff er veldig viktig for meg. Så jeg gjør heller det i dag enn å bare ligge på sofaen. Disse dagene kjenner jeg at jeg lever. Da er det liksom fart i denne kroppen igjen, og jeg merker at jeg koser meg. Prisen jeg må betale kommer i etterkant. Da kommer jo smertene og utmattelsen. Men jeg er veldig klar over det, og legger inn god tid til å hvile etter en slik dag! Jeg er heldig som får være sammen med så flotte mennesker, og som gir meg både pågangsmot og kjærlighet!

Dette blir en spennende dag! Jeg skal få brukt meg selv litt. Det har jeg bare godt av en gang i blant! Jeg håper at Du også får en flott dag! vær raus mot deg selv, og spre litt kjærlighet til de som er rundt deg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg