Planlegging gir resultater!

Jeg har lært meg til å planlegge alt som skal skje i løpet av en uke. Alt fra middag til logistikk. Jeg må legge opp en plan for hver uke som er detaljert og oversiktlig for oss alle sammen. Det er ofte en kabal som ikke går helt opp. Da må man justere, og finne gode løsninger for oss alle sammen. Jeg er veldig klar over at alle sammen trenger forutsigbarhet og trygge rammer. Så vi jobber med det som det viktigste elementet. Her skal alle få en fin uke! vi har hver våre aktiviteter, og det er viktig at ungene kommer seg dit de skal på riktig tid.

Jeg er nok litt vel nerd på dette området. Men det gir veldig gode resultater! Ungene er aktive, og jeg er aktiv. Vi får med oss masse kjekt i løpet av en uke. Det er viktig for oss å få mange gode opplevelser hver uke! Da hjelper vi hverandre videre. Jeg er ofte litt stresset fordi det er mange baller i luften på en gang. Men jeg kommer alltid gjennom uken på en ganske god måte. Noen ganger må man snu på ting i siste liten. Men vi klarer alltid å løse ting på en god måte. Jeg er takknemlig når kompiser kan kjøre sammen, og vi kan dele på kjøringen. Da blir det bedre for alle sammen. 

Jeg vil egentlig gi Dere alle sammen en godt råd. Planlegg en del av det som skal skje! Da ligger du plutselig litt foran, og det gir det spillerom. Jeg har blitt veldig glad i våre rutiner, og det fungerer fint her hjemme hos oss! Ligg hele tiden litt foran, så går ting mye lettere! Jeg skal i hvert fall fortsette med dette opplegget her i huset i lang tid! For vi trenger en god plan hver eneste uke.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg