Jeg blir litt nervøs!

Jeg kjenner det ganske godt i magen hver gang jeg skal lede ulike styremøter eller delta på konferanser. Jeg er jo ganske fersk i organisasjonslivet, og det blir veldig mange mennesker å møte. Men jeg liker det jo veldig godt på samme tid. Man har veldig godt av å pushe seg selv litt. Jeg kommer til å bli tryggere på meg selv etter hvert som tiden går. Jeg er så glad for alle de mulighetene som kommer min vei, og jeg forsøker å bli med der som jeg føler det er riktig for meg. Jeg delegerer noen av oppgavene til alle de flotte menneskene som jeg jobber sammen med. Det er viktig å plassere riktig menneske på riktig sted. Jeg kam ikke delta på alt sammen selv, og sender gjerne noen av de andre styremedlemmene av sted. Vi har alle sammen godt å få ny informasjon og bli litt mer kunnskapsrike!

Men jeg kjenner nervene i magen. Det blir noen urolige stunder i forkant. For der kommer som regel en liten usikkerhet snikende, og forsøker å ødelegge min selvtillit. Men jeg har blitt flinkere til å ta en oppgave om gangen, og fokusere på den. Da kommer jeg meg ett og ett steg videre i livet. Jeg er veldig heldig som er blitt vist så mye tillit, og jeg ønsker å forvalte den på best mulig måte. Det er veldig utfordrende noen ganger, men jeg lærer helt utrolig mye. Jeg skal av sted på en dagskonferanse på fredag, og jeg gleder og gruer meg. Det blir mange nye mennesker, og viktige tema. Men jeg er klar, og gleder meg veldig mye til å få være med på vegne av Mental Helse Vest Agder!

Det er ikke en svakhet å innrømme at man blir nervøs! Jeg ser det på det som styrke. For når jeg er litt nervøs, så blir jeg veldig skjerpet. Da har jeg fokuset på det som jeg skal gjennomføre, og jeg er veldig delaktig i det som skjer. Jeg ser virkelig frem til å lære masse nytt på fredag! Det blir viktig å bli kjent med flere mennesker, og knytte et viktig nettverk!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg