Livet mitt er så forandret….

Jeg er veldig glad for det livet som vi lever nå. Jeg er omringet av kjærlighet og respekt. Jeg og familien min har det fint sammen, og vi kommer oss fremover i livet. Noen dager er veldig vanskelige å komme seg gjennom, men likevel er pågangsmotet på plass! For det livet jeg lever nå, er helt annerledes enn tidligere! Det kan nesten ikke beskrives en gang. For alt er veldig annerledes i mitt privatliv. Og jeg er veldig glad for at jeg fikk lov til å oppleve det. Når man har opplevd mange vanskelige ting i livet, så blir gledene så ekstra store! Jeg må stadig minne meg selv på at dette faktisk er helt virkelig. Livet mitt er blitt veldig trygt og godt. Jeg må stadig forklare min mann hvorfor jeg reagerer sterkt på små ting. Men det er slik det blir når man har snudd opp ned på alt i livet sitt!

Det er som å komme til en helt ny verden. Og jeg nyter virkelig det jeg har rundt meg nå. Vi er så heldige som fikk en ny sjanse til å bygge opp et godt hjem. Jeg er veldig sterk, men det er veldig viktig  for meg at jeg og min kjære jobber så godt sammen om dette. For det er ingen selvfølge for min del. Å få oppleve en slik kjærlighet, det er veldig sterkt for meg. Jeg klyper meg stadig vekk i armen for å skjønne at dette er min virkelighet. Jeg kommer aldri til å helt skjønne omfanget av hvor heldige vi er. Fortiden har satt veldig dype spor i meg, og jeg må hele tiden jobbe meg gjennom det som er vanskelig. Men jeg har en god og varm favn å søke ly og trøst i! 

Jeg verken kan eller ønske å dele detaljer om min fortid. Men jeg kan si at det er store sår som skal leges. Det tar veldig lang tid. Jeg har nå vært sammen med min kjære i 4,5 år. Kjærlighet, trygghet, respekt og terapi har fått mange sår til å gro. Men fortsatt er der åpne sår, og der er tynne skorper på mange sår. Det betyr at jeg fortsatt er ganske skjør på visse områder, og jeg må regne med å ta imot hjelp i lang tid. Jeg vet at jeg kommer til å bli enda sterkere! Jeg vet at jeg kommer til å jobbe meg enda tryggere! Veien kan være vanskelig å gå, men jeg har en hånd å holde i underveis!

Det betyr alt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg