Konferanse i Kristiansand!

-I dag har jeg deltatt på konferanse i Kristiansand. Jeg har deltatt på Praxisbruker konferanse-Veier frem-Tilgang til muligheter!  Hvordan legge til rette til jobb, aktivitet eller bare økt mestring og livskvalitet? Vi tok for oss tiltak og muligheter i et bredt perspektiv med spesielt blikk på problematikk knyttet til rus, psykiatri, tidlig drop outs, funksjonshemming og tidligere straffedømte. Det har vært en veldig spennende dag med masse lærdom. Det har gjort sterkt inntrykk, og jeg fikk mange tanker etter en slik dag. Det er mange innspill, og mange mennesker som gir av seg selv på scenen. Jeg var representant for Mental Helse Vest Agder. Det er viktige temaer for oss i vår organisasjon. 

Det er også en viktig arena for å knytte nettverk, og synligjøre oss selv. Jeg har fått hilse på mange kjekke mennesker, og det er alltid veldig spennende! Jeg har fått veldig mange innspill som jeg kan jobbe videre med i vårt arbeid. Jeg er ikke vant med å delta på slike konferanser, så dette var spennende for min del. Det var program fra kl 9-15. Det er en del timer med lærdom. Jeg merker at det er slitsomt for kroppen min, Men det gikk veldig fint, og jeg er veldig glad for at jeg valgte å delta på dette arrangementet! Det er viktig å få kunnskap, og være sammen med andre mennesker fra ulike fora. Jeg føler meg tryggere, og jeg er ikke redd for å møte mennesker i en slik setting.

Det var en spennende dag. Det har vært veldig kjekt, og jeg gleder meg til neste mulighet til å delta på slike konferanser! Det er mange ting å lære, og jeg suger til meg ny kunnskap! Nå kan jeg ta helg med veldig god samvittighet! Det føles veldig godt! Ha en fin kveld alle sammen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg