Utfordrende å lede!

Det er veldig spennende å få lov til å være Fylkesleder i Mental Helse Vest Agder! Når jeg får en slik mulighet, så er det viktig for meg å gjøre en god jobb som leder. Det er ikke min jobb å evaluere min egen innsats, men jeg føler at det går veldig greit. Jeg stortrives med oppgavene, og det er veldig lærerikt for meg! Jeg legger ikke skjul på at jeg noen ganger har sommerfugler i magen. Rett og slett fordi man skal lede en gruppe med engasjerte voksne. Der er sterke og gode meninger, og man har følelser. Jeg er opptatt av å ha en fin dialog om viktige saker, og at man skal kunne dele ulike synspunkter i et godt miljø. Det føler jeg at vi får til. Jeg er veldig glad for alle de flotte medlemmene som jeg jobber sammen med i fylkesstyret. Vi deler av hverandres synspunkter og erfaringer. Vi har masse å lære av hverandre, det er helt sikkert!

Jeg er jo minstemann, og er leder. Jeg merker i blant at jeg er litt engstelig for at mine ideer og tanker skal være litt mye for de andre. Men de har tatt så godt i mot meg! Det er med på å gjøre meg trygg i min rolle, og jeg føler at jeg har mange medspillere! Vi skal jobbe med veldig mange spennende saker i løpet av høsten og vinteren! Jeg gleder meg veldig, og jeg føler meg sikker på at dette kommer til å bli veldig bra! Jeg er veldig takknemlig for å få en slik tillit, og skal forvalte den etter beste evne!

Jeg kan ikke gjøre annet enn mitt beste! Og jeg er glad for den gjensidige respekten som vi har for hverandre. Det er virkelig et spennende arbeid innenfor mental helse.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg