Jobb mot egne mål!

Alle mennesker er i utvikling. Det er som regel ett eller annet område som man ønsker å forandre på. Kanskje planlegger du å bli mer fysisk aktiv? Eller er du kanskje på leting etter en ny og spennende jobb? Livet forandrer seg , og nye behov og ønsker oppstår under veis. Jeg merker at jeg er i stor endring, Livet mitt har endret seg veldig mye, og jeg må tenke annerledes om mange ting. Men det betyr ikke at jeg må gå rundt her uten mål og mening. Jeg har derfor jobbet med å sette meg noen nye mål. Utfordringer som jeg ønsker å gjennomføre, eller ting som jeg ønsker å oppnå. For vi trenger alle å ha noe å se frem mot. Jeg kan ikke være i vanlig jobb, men jeg kan sette meg mål som kan hjelpe meg fremover på lang sikt. For jeg har tro på bedre dager lenger fremme. Det kan komme en dag hvor jeg kan klare en del mer enn det som er tilfelle akkurat nå.

Jeg har noen store mål. Men da er det viktig å sette opp noen delmål underveis. Det er ikke alle planene som blir skrevet detaljert om her på bloggen min. Men det kommer nok ikke som noen overraskelse at jeg ønsker å jobbe med formidling i fremtiden. Derfor jobber jeg aktivt med å knytte et viktig nettverk. Jeg må jobbe meg fremover sakte. Jeg ønsker å bli kjent med mange mennesker, og få masse kunnskap med meg underveis. Det er derfor svært bra for meg å være engasjert i ulike organisasjoner. På den måten kommer jeg i kontakt med mennesker, og jeg får lov til å tilegne meg viktig kunnskap underveis. Det er litt vanskelig å måtte ha så langsiktige mål, men jeg jobber så aktivt som jeg har mulighet til.

Små mål som man klarer å oppnå gir energi til å jobbe videre mot hovedmålet! Steg for steg fremover gir resultater på lang sikt! Det er jeg helt sikker på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg