Konfirmasjonsforberedelsene er i gang!

Om ett år har vi konfirmant! Her er vi allerede i gang med forberedelsene til den store dagen. Det er helt utrolig at jeg allerede skal ha konfirmasjon til min eldste sønn! Mammas lille prins er virkelig i ferd med å bli en liten mann! Nå er jeg veldig glad for at vi har fått leid lokale til den store dagen! Vi har fått tak i et stort og fint lokale, og jeg er veldig fornøyd med den avgjørelsen! Det er godt å vite at slike ting er i orden. Vi orker ikke å ha det hjemme. Det er faktisk veldig viktig for oss å unngå for mye styr og forandringer her hjemme. Det trigger frem angstanfall hos meg dersom jeg må endre for mye på min trygge base!

Så jeg gleder meg over å kunne pynte et annet lokale til den store dagen! Det er viktig for oss at det blir en flott dag! Særlig for konfirmanten, men også for alle gjestene som skal komme på festen! Jeg vet at jeg kommer til å stresse en del med dette opplegget, så jeg må ta meg litt sammen. Det er enda lenge til, men greit å få noen brikker på plass! Det er alltid rift om de ulike lokalene, så vi valgte å være raske! Nå kan vi slappe av for akkurat det. Jeg liker godt at lokalet er ganske stort og romslig. Da trenger vi ikke være så tett på hverandre hele tiden, og gjestene kan få bevege seg!

Det kommer nok mer prat om konfirmasjonen her på bloggen når det nærmer seg! Men nå er jeg veldig tilfreds med å ha lokalet i boks! Da trenger jeg ikke å stresse over det lenger. Vi trenger ikke å styre så masse her hjemme, og jeg kan slappe av! Deilig med det som er ordnet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg