Å by på seg selv!

Det er spennende for meg å ha denne bloggen. Rett og slett fordi den hjelper meg på så mange måter. Jeg får ha en stemme i det offentlige rommet, og jeg kan få bruke skriving som viktig terapi. Jeg blir også nødt til å by på meg selv. Bilder er en viktig del av blogging, og det har jeg ikke tatt så veldig seriøst før. Men jeg vet nå at jeg må fokusere mer på bilder. Og jeg må være villig til å posere selv på disse bildene. Det er jo en veldig stor ting for meg. For når man daglig kjemper med et dårlig selvbilde, så er det å ta bilder ganske vanskelig og utfordrende. Men jeg er i kommet i gang, og det går sånn passe bra. Jeg er i en prosess hvor jeg jobber meg tryggere på det å bli tatt bilde av. For jeg trenger jo veldig mange bilder til bloggen egentlig.

Det kommer til å skje gradvis. For jeg må endre tankemønsteret mitt litt. Jeg må faktisk huske å ta bilder hver eneste dag. I hvert fall gjøre et forsøk! Det må jeg bruke litt tid på å venne meg til. Jeg ser jo effekten som bilder har. Det tiltrekker oppmerksomhet. Men det er litt utfordrende å by så mye på seg selv. Noen dager er det helt ok, mens andre dager tenker jeg at det er helt idiotisk. Slik er jeg skrudd sammen. Men mest av alt handler det om dårlig selvfølelse, og en evig trang til å snakke meg selv nedenom og hjem. Det er veldig viktig for meg å jobbe med dette, for min selvfølelse må opp mange hakk!

Jeg skal gjøre så godt som jeg kan. For jeg vil jo at bloggen min skal være levende og aktiv! Det er veldig kjekt å merke at flere leser min blogg! Det gjør meg veldig glad, og det inspirerer meg til å jobbe videre med bloggen! Det er ut av komfortsonen iblant, men jammen meg har jeg veldig godt av det!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg