Stas med nye lesere!

Det er veldig kjekt å se at jeg har fått flere lesere de siste ukene! Tallene går sakte oppover, og det er veldig koselig for meg å se! Jeg merker jo at flere leser gjennom gamle innlegg, og det forteller meg at dere er interessert i bli kjent med bloggen min! Det er veldig kjekt å ha faste lesere, og jeg er så glad for at Dere velger å lese mine innlegg! Jeg blir stadig overasket over hvor mye denne bloggen betyr for andre mennesker. Jeg får så mange tilbakemeldinger, og det gjør inntrykk på meg personlig! Jeg kjenner at det motiverer meg veldig til å skriver denne bloggen, og til å gi av meg selv! Jeg merker at jeg blir veldig rørt når mennesker forteller meg hva bloggen egentlig betyr for deres hverdag!

Det er en del jobb å ha en blogg som blir oppdatert  så ofte som min gjør. Jeg poster fast 3 innlegg hver eneste dag året rundt. Det er liksom blitt en slik vane, og jeg poster til faste tider. Når jeg skriver innlegg, så er det ikke slik at jeg poster det samme dagen. Veldig mange innlegg blir postet noen dager frem i tid. Rett og slett fordi jeg ligger på forskudd, og jeg vil gjerne tenke over innleggene mine før jeg poster dem. Det er sterke emner på de fleste innleggene, og jeg vil være helt sikker på at jeg ønsker å ha dem offentlige. Noen ganger må jeg faktisk selv bearbeide det som jeg har skrevet før jeg kan publisere det. Det er nemlig mine følelser som jeg skriver om. Noen ganger blir det veldig sterkt for meg også!

Jeg tror bloggen kommer til å være en del av mitt liv i lang tid fremover! Jeg ønsker å ha denne kanalen ut i det offentlige rommet. Det er viktig for meg å kunne komme ut med mine tanker og opplevelser. For livet er ikke et glansbilde! Det er en knallhard virkelighet som vi kjemper oss gjennom! Tusen takk til alle Dere som leser min blogg. Jeg er veldig glad og takknemlig for hver enkelt av Dere! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg