Det gode skal overvinne det vonde!

Jeg vet at livet mitt er ganske utfordrende å leve. For det inneholder veldig mye godt, men likevel veldig mye vondt. Jeg jobber for at det gode skal overvinne det vinde. Jeg gleder meg til det kommer en tid hvor jeg er over det verste. Når jeg kan puste litt mer ut, og ikke slite med så veldig mye angst i kroppen min. Jeg er nødt til å ha et håp om en enda bedre hverdag. For jeg ønsker meg bedre dager. Det har vært veldig mange gode dager en stund, og nå er vi inne i en vond periode atter en gang. Det er tøffe tak hver eneste dag, og vi kjemper oss gjennom alt som dukker opp. Da er det ekstra viktig å ikke miste håpet om en bedre hverdag lenger fremme!

Vi er heldige, og har masse godt i livene våre! Vi lever trygt og godt i masse kjærlighet og respekt. Det er de trygge rammene som vi trenger for å kunne ha fremgang. Jeg er veldig glad for at vi har denne muligheten. Jeg takker og priser for den sterke kjærligheten mellom meg og min kjære mann. Den er et kraftig og solid fundament for livene våre. Sammen klarer vi oss gjennom de vanskelige stundene. Jeg er sikker på at vi skal komme sterkere ut av dette etter hvert som årene går. Jo lenger vi jobber i trygge omgivelser, jo bedre vil resultatene bli. Men vi må være sterke, og jobbe steg for steg mot målet! Det er ikke aktuelt å gi opp uansett hva som kommer opp!

Jeg har ett håp. Det skal jeg ta godt vare på. For jeg skal ikke gi meg. Det gode skal overvinne det vonde! Det står jeg fast på til evig tid. Det er en setning som har holdt meg i gang disse årene. Vi har kommet oss vekk fra det som var så vondt og vanskelig. Nå skal vi utvikle oss i kjærlighet og trygge rammer! Det gir resultater for store og små!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg