Godt å føle seg vel….

Når man sliter med eget selvbilde, så blir det viktig å finne de tingene som hjelper meg i hverdagen. Jeg merker at når jeg kler meg i klær som jeg liker, ja så er det lettere å fikse hverdagen min. For man kan si hva man vil. Det har en betydning hvordan man kler seg. Jeg har funnet ut at jeg trenger å ha mer fokus på hvordan jeg kler meg, og hvordan jeg ønsker at mennesker skal ta meg seriøst. Jeg føler derfor at det er riktig å ha litt fokus på min garderobe. Jeg liker å holde på med klær. Det var jobben min i noen år, og jeg merker at det har satt litt spor i meg. Jeg var butikksjef i klesbutikk, og hadde ansvaret for innkjøp av kolleksjoner. Jeg gjorde mitt beste selv om mitt privatliv ødela meg på dette tidspunktet. 

Jeg er nok litt mer opptatt av klær nå. Rett og slett fordi jeg ønsker å ta godt vare på meg selv, og jeg ønsker å se bra ut. Jeg jobber veldig mye med min mentale helse. Og jeg trenger litt drahjelp av de ytre faktorene. Det gir meg faktisk litt selvtillit når jeg føler meg fin. Da kan jeg liksom klare å gå med hodet litt mer opp enn ned. Det er viktig det også. Jammen er det mange ting som man skal tenke over. Jeg ønsker virkelig å kunne blomstre litt. Det har vært veldig tunge år, og jeg har ikke prioritert meg selv noe særlig. Nå vil jeg faktisk kunne se bra ut, og kose meg litt innimellom alle de harde kampene som er en del av mitt liv. Når jeg får slike stunder, ja da kommer jeg meg litt videre i livet. 

Jeg er glad i mote. Det er faktisk veldig interessant. Selv om jeg liker det enkle og klassiske aller best. Jeg følger med en del på internett, og det er kjekt å kunne få inspirasjon. Jeg kan kikke på bilder, og så sette sammen klær fra egen garderobe for en lignende stil. Dette er en kjekk hobby som ikke skader noen! Jeg skal kose meg fremover, og forsøke å blomstre litt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg