Spennende utfordringer!

Nå er det mange ting som skjer. Jeg er stadig på nye møter og steder. Jeg representerer for Mental Helse Vest Agder ganske ofte, og det er mange nye ansikter. Det er ganske utfordrende å delta på ulike møter og lunsjtreff. For man skal kommunisere med fremmede mennesker. Noen har man kanskje hilst på så vidt tidligere, mens andre er helt nye. Det er veldig spennende, og veldig kjekt! I dag har jeg vært i Kristiansand for å ha lunsjmøte med FFO. Det er viktig å jobbe sammen, og kommunisere om våre hjertesaker. Det var veldig ok å få delta på et slikt møte sammen med nestleder.

Jeg skal av sted på ulike samlinger i tiden fremover. Det er overnattinger, og jeg skal hilse på veldig mange mennesker. Men det får stå sin prøve. Jeg satser på at det blir mange spennende møter. For vi skal jo jobbe med våre viktigste saker, og det gleder jeg meg veldig til. Når man får slike verv, så følger det ganske masse med. Jeg gleder meg veldig til å møte de andre fylkeslederne i Mental Helse, og bli bedre kjent med organisasjonen. Det er veldig masse å lære, men jeg liker det. Jeg er klar for å få ny visdom og kunnskap.

Jeg skal gjøre mitt aller beste! Det kommer til å kreve en del av meg, men jeg tror dette blir veldig bra. Jeg har sagt ja til dette vervet fordi jeg vil utrette mye innenfor psykisk helse. Jeg bærer med meg masse erfaring og brukerkunnskap. Det er på tide å bruke det til noe fornuftig. Jeg er veldig klar for en travel vinter med mange opplevelser! Jeg skal ta Dere med på ferden! Jeg tror det blir veldig kjekt å møte nye mennesker på min vei!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg