Synnøve Skarbø fikk meg til å rydde!

Jeg liker å ha det ganske ryddig rundt meg. For de siste årene har det virkelig gått opp for meg hvor viktig det er for meg å ha kontroll på hjemmet mitt. Jeg vil ha en ryddig og trygg base for meg og min familie. Jeg vil vite hvor ting er, og jeg vil ha en viss struktur på ting og tang. Man kan selvfølgelig se veldig godt at der bor 4 mennesker i dette huset, men likevel har vi et visst system. Men vi har alltid noen steder hvor rotet får ta overhånd! Men her om kvelden fikk jeg plutselig en voldsom trang til å rydde! Og jeg vet hvorfor. Jeg så Synnøve Skarbø sitt rydde program på tv, og jammen ble jeg inspirert! Jeg måtte rett opp fra sofaen, og rydde i skapet mitt! Snakk om få inspirasjon, og mange tips i løpet av en liten time!

Det er noe med den dama! Hun er blid som en lerke, og så sjarmerende! Man kan virkelig se at hun blir oppriktig glad når et rom er blitt ryddet! Jeg er veldig sikker på at mange mennesker kunne trengt å ha besøk av denne damen. Heldige er de som nå har fått hjelp til å få et godt system i sine hjem. Det er så fint når man får lov til å se hvordan andre kan gi en hjelpende hånd der som livet har blitt litt vanskelig. Når man får et lite innblikk i hvordan sykdom kan gi så mange ulike utfordringer over tid. Det handler nemlig ikke alltid om latskap!

Jeg gleder meg til å se resten av programmene i serien Norske Rotehjem på TVNorge! Jeg tror vi alle sammen kan lære litt av det som Synnøve sier. For det er veldig viktig å ha et oversiktlig og ryddig hjem! Det rensker hodet for unødvendig stress og kaos. Jeg skal få ryddet litt mer kjenner jeg…..

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg