Vil DU hjelpe meg?

Jeg har et stort ønske å om få formidle mine tanker og erfaringer. Men det kan være utfordrende å finne de kanalene som fungerer aller best. Jeg tenkte derfor å spørre Dere som er mine lesere! for jeg ønsker å holde foredrag, og jeg ønsker å nå ut til mange flere mennesker. Jeg håper at Dere vil hjelpe meg videre på denne ferden. Kanskje du kjenner noen som kan ha glede av å lese bloggen min? Eller kanskje du jobber et sted hvor mine foredrag kunne være aktuelle? Jeg vil faktisk be Dere om en tjeneste. Jeg blir veldig glad dersom Dere kan spre ordet for meg! Hvis Dere kan dele mine innlegg, eller snakke om mine foredrag til andre som kan han nytte av det!

Jeg er tålmodig, og kommer til å jobbe med dette på langsiktig måte. Det tar veldig lang tid å etablere seg i et slikt marked, men jeg er godt i gang! Det er veldig kjekt å kunne se at lesertall stiger, og at flere kjenner til mine foredrag. Men jeg trenger at Dere snakker om meg, og sprer ordet! Det føles litt rart å be om hjelp, men det er faktisk slik at jeg ønsker litt hjelp! Det er veldig viktig med anbefalinger fra mennesker som har opplevd mine foredrag. Jeg gleder meg til å fortsette med denne ideen , og mitt bittelille firma!

Det er godt å ha noe positivt pusle med her hjemme! Jeg trenger det. For jeg kan ikke bare se på meg selv om en pasient. Jeg er sikker på at der finnes mange mennesker der ute som jeg kan gi noen ord til! Håper Du tipser dine venner eller arbeidsplass om min blogg og WeLG Foredrag! Det blir jeg veldig takknemlig for!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg