Jeg vil samarbeide!

Jeg vil veldig gjerne utvikle denne bloggen videre. Det medfører at jeg ser etter samarbeidspartnere. Jeg vet at bloggen min engasjerer, og jeg har en del faste lesere. Det vil være spennende å kunne gi noe tilbake til alle dere som følger meg. Jeg jobber derfor med å finne ulike samarbeidspartnere til bloggen min. Jeg når ut til 7-8000 lesere hver eneste måned. Det er jeg stolt over, og jeg vil veldig gjerne ha enda flere lesere. Når jeg forsøker å videreutvikle min blogg, så er jeg likevel veldig opptatt av å beholde min profil. Det er derfor veldig spennende å se hvem som eventuelt kan bli med i et samarbeid.

Jeg håper at jeg kan komme med noen nyheter angående dette etter hvert. Men jeg er i gang med å lete etter ulike partnere. Det er mange ting som interesserer meg, og mine lesere. Så det burde absolutt være en spennende arena. Jeg får finne frem litt gamle erfaringer, og forsøke å finne noen som vil bidra! Det er kjekt å kunne tenke fremover når det kommer til blogg og sosiale medier. For jeg er mer og mer aktiv på Instagram, og bloggen oppdateres tre ganger hver eneste dag. Det er god aktivitet, og jeg håper at det vil bære resultater etter hvert som tiden jobber med meg!

Jeg skriver ikke blogg for å tjene penger. Men det skader ikke å tenke litt over hvilke muligheter man faktisk kan ha. Jeg er i en fase hvor flere valg skal tas. Bloggen vil jeg satse videre på, for den kan jeg jobbe med når kreftene tilsier det. Alt ordnes jo hjemmefra, så da har jeg mulighet selv om jeg er syk. Jeg håper virkelig at jeg får litt mer fart på bloggen etter hvert. Det er et spennende prosjekt som kommer til å ta veldig lang tid. Men jeg skal jobbe langsiktig og i riktig tempo. 

Bloggen min er kommet for å bli! Det skulle bare mangle at jeg forsøker å finne de mulighetene som er der ute! Takk for at Dere følger meg videre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg