Jeg har ambisjoner!

Selv om jeg er syk, så ønsker jeg å kunne utrette ting. Jeg vil videreutvikle denne bloggen. Jeg vil holde foredrag foran mange mennesker. Jeg vil nå ut med min historie og erfaring. Men jeg vet at min helsetilstand setter begrensinger for meg. Men jeg har ikke mistet håpet om å få ting til i fremtiden. Gjennom målrettet arbeid vil jeg oppnå resultater. Det gjelder både fysisk og psykisk. For jeg kommer ikke til å legge meg ned. Selv om jeg ikke kan ha en vanlig jobb, så vil jeg likevel holde meg i aktivitet. Det er faktisk veldig viktig for meg å ikke miste motet! Jeg trenger mine ambisjoner som jeg kan jobbe målrettet mot.

Jeg vet at veldig mange mennesker ofte gir opp drømmene sine når livet butter i mot. Jeg nekter å gi opp mine drømmer! Jeg vil få til noe som er helt mitt eget. og som jeg kan være stolt over. Jeg er hele tiden i bevegelse, og jeg trenger å bidra med noe til samfunnet vårt. Denne bloggen gir meg den muligheten. Og jeg skal jobbe meg fremover til nye sjanser. For den som jobber målrettet, oppnår nye muligheter i livet! Jeg aner ikke hvordan livet mitt ender. Men jeg vet at jeg skal gjøre mitt ytterste. For jeg vet selv at jeg er en ressurs som bør brukes til noe fornuftig. Men med en sjanglete kropp og en såret sjel, så må jeg ta hensyn når jeg velger tempoet.

Det er spennende å se hvor man kan ende! Jeg har tro på at jeg skal nå ut til veldig mange mennesker. Jeg håper inderlig at livet fører meg dit. Jeg kommer til å ta et lite steg hver eneste dag. Jeg skal gjøre det som jeg kan for å nå mine mål. Det er veldig viktig for meg å kunne bety noe for andre. Det setter mine egne sår litt i skyggen, og jeg får andre tanker i hodet mitt. Jeg skal brette opp ermene mine, og stå på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg