Jeg blir så utrolig glad og rørt!

Rett som det er så kommer der personlige meldinger til meg. Jeg får så utrolig mange gode ord, og flotte tilbakemeldinger. Det varmer hjertet mitt veldig, og jeg blir veldig rørt. For veldig ofte kommer disse meldingene fra mennesker som jeg ikke hadde forventet det fra. Og da gjør det ekstra godt å lese de varme og gode ordene som skrives til meg. Jeg takker fra innerst i hjertet. Det gjør så utrolig godt, og jeg kjenner at det gir meg inspirasjon og energi til å jobbe videre med blogg og foredrag. Jeg vet nemlig at det koster å være åpen. Men når slike meldinger popper inn til meg, så blir dagen veldig god!

Jeg kan ikke få takket Dere nok! Det er så utrolig viktige tilbakemeldinger! Jeg er en person som ikke er vant med å ta imot ros i hverdagen. Det er noe jeg må jobbe med. Men jeg er i ferd med å innse at jobben min bærer frukter, og hjelper andre mennesker. Jeg er sikker på at det er dette jeg vil jobbe med i fremtiden. Når jeg kjenner innerst i hjertet mitt at dette er riktig for meg, ja da kommer jeg til å stå på fremover. Når der tikker inn noen fine ord midt på formiddagen, så gir meg en glede som varer veldig lenge. Hele meg blir så utrolig lettet og glad!

Så takk til alle dere som sender meg gode ord! Dere skal vite at det hjelper meg videre. Jeg skriver denne bloggen for meg og for andre mennesker som trenger en stemme. Jeg rører tydeligvis med folk, og det er også meningen med bloggen. Jeg vil så gjerne bidra til mer åpenhet og respekt. Jeg vil at vi skal behandle hverandre på en god måte, og være rause mot hverandre. For da kommer det gode i mennesket frem i lyset. Da kan vi utrette så masse godt. Samfunnet vårt blir varmere og bedre. 

De fine ordene er med på å lege mine sår. Tusen takk!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg