Jeg er på vei til Knaben!

Jeg har gledet meg veldig lenge til denne helgen! Nå er jeg allerede på vei til Knaben. Jeg skal delta på sosial tur sammen med Mental Helse! Jeg gleder meg veldig til å se hvordan det er på Knaben, og jeg er veldig spent. Vi skal kose oss sammen med god mat, strikking og gode samtaler. Vi skal på guidet tur til gruvene i morgen formiddag, og vi skal kanskje i kano. Noen skal ha med fiskeutstyr, og håper på napp! Jeg er veldig klar for en hyggelig helg sammen med gode venner og bekjente. Det blir kjekt å bli bedre kjent med flere av medlemmene våre. Jeg føler at det er viktig at jeg blir med på denne turen.

Det har vært noen tøffe uker her hjemme i det siste. Så jeg gleder meg til å ha en helg hvor jeg kan senke skuldrene litt. Oppleve flott natur, og få meg en flott tur. Dette skal bli godt for kropp og sjel. Jeg er sikker på at min mann styrer hjemme uten problemer, så jeg skal slappe godt av. Det er viktig for guttene også å ha en helg sammen med min kjære mann alene. Jeg har pakket med meg strikketøy, og er klar for en kjekk tur! Litt sjokolade og godteri er også med i bagasjen. Man skal jo kose seg litt når man er på tur

!

Nå skal jeg få koselige mennesker med meg i bilen min! Det er koselig å snakke sammen med noen  mens man kjører. Jeg håper at vi får en fin helg sammen, og at vi kan hjelpe hverandre. Å være et medmenneske, dele erfaringer på godt og vondt er viktig! Jeg vet at veldig mange mennesker sitter altfor masse hjemme i egen stue. Nå skal i hvert fall noen av oss samles, og være sosiale! Jeg gleder meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg