Jeg er en 40+ blogger!

Da jeg fylte 40 år i mai, så skjedde der en forandring over natten. Rett og slett så havnet jeg over i gruppen 40+ bloggere! Det er jo slik at man bli samler alle bloggerne etter aldersgrupper, og i det man fyller 40 år så havner man i den siste kategorien som finnes innenfor bloggverdenen. Man er liksom eldst. Og det føltes ganske rart egentlig. Men jeg trives veldig godt med å være en såkalt 40+ blogger! Jeg merker at jeg får noia mange ganger når jeg leser bloggene som blir skrevet av de yngste. Men så er det jo naturlig at vi har ulikt syn på verden. Det skiller jo faktisk 20 år mellom oss! 

Jeg skriver en blogg som er ganske dyp og alvorlig. Det handler om at jeg startet denne bloggen for terapi. Men jeg gir Dere også et innblikk i livet mitt. Jeg er så glad for at jeg har funnet min egen måte å blogge på. Jeg vil så gjerne at bloggen skal bety noe for andre mennesker. Jeg vil ikke være en såkalt rosablogger. Det er viktig  for meg å ha innhold. Men livet mitt inneholder heldigvis litt av alt. Så noen ganger poster jeg innlegg som er lettere å lese for Dere! Livet mitt er blitt en veldig innholdsrik reise på godt og vondt. Det er ganske rart å lese de aller første innleggene mine på denne bloggen. For livet har jammen meg kommet seg betraktelig siden den gang.

Jeg håper at min blogg har en viss tyngde. For jeg ønsker å være en voksen blogger på min egen måte. Jeg skriver fra hjertet mitt, og jeg har masse livserfaring. Det er veldig viktig for meg å bli tatt seriøs. Jeg ønsker å formidle et budskap til Dere. Der finnes alltid et håp selv om livet er mørkt! Jeg gleder meg virkelig til å fortsette med blogg og foredrag. Det er det som føles riktig for meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg