Den som intet våger, intet vinner!

Jeg har røpet for Dere at jeg ønsker å komme videre med bloggen min! Det er faktisk litt skremmende å si det høyt og tydelig. Men den som intet våger, intet vinner! Det er ikke sikkert at jeg når alle målene og drømmene mine, men jeg skal i hvert fall forsøke så godt jeg bare kan. For jeg har mål som jeg vet at jeg kan oppnå. Det handler om tålmodighet, og ta et steg om gangen. Man kommer ikke til et ferdig resultat, her må der jobbes hver eneste dag. Jeg liker å ha denne bloggen. For den lever med meg, og utvikler seg sammen med meg. Det er liksom en egen dagbok som jeg deler med hele verden. Det er både skummelt og spennende på samme tid! Når jeg skriver bloggen min, så blottlegger jeg meg veldig mye. Men der bor så mye mer inni meg som ikke har kommet frem på bloggen enda.

Jeg driver med sang og musikk. Jeg elsker klær og mote. Jeg liker å være i fysisk aktivitet. Jeg er kreativ. Alt dette skal også få mer plass på bloggen fremover. Rett og slett fordi det er viktige elementer i livet mitt. Og det er viktige verktøy som jeg bruker som terapi. Når man skal bygge seg opp etter en slik smell som jeg har vært gjennom, så må man ha mer enn en ting som hjelper. Jeg er heldig som har fått finne frem skjulte skatter i min egen skattkiste. Og jeg tørr å vise de frem til alle Dere! bloggen kan nok endre seg litt, men dybden vil alltid være veldig viktig for meg. Jeg er i utvikling, og da er det naturlig at bloggen også følger meg fremover.

Jeg er spent på hva fremtiden kommer til å inneholde! Jeg gleder meg til å vise Dere en stor del av det som skjer. Jeg gleder meg til å ta et steg om gangen videre i livet. Jeg føler meg trygg på at jeg kommer meg gjennom alt. Om det er blytunge dager innimellom, så kommer solen tilbake igjen og vil varme sjelen min igjen! Jeg gleder meg til å dele den med Dere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg