Jeg bestemmer selv!

Jeg setter mine egne grenser i livet mitt. Jeg velger selv å være åpen min hverdag og mine utfordringer. Jeg bestemmer selv hvordan jeg ønsker å leve livet mitt. Jeg snakker selvfølgelig masse med min kjære mann om disse tingene, men det er til slutt mitt eget valg. Jeg er glad for at jeg kan finne ut av disse tingene selv. Det er veldig viktig for meg at jeg får kjenne på ansvaret selv. Når jeg velger å vise ansiktet mitt, så må jeg også ha rygg nok til å bære det som dukker opp i kjølvannet av mine beslutninger. Jeg har et stort behov for å få dele mine tanker og følelser. Det er slik jeg er skrudd sammen, og det er min personlighet. Det føles godt å kunne få leve slik man selv ønsker. 

Jeg hører etter på hva min familie mener og tenker. Men beslutningen ligger hos meg til slutt. Det er nemlig ofte jeg går veldig mange runder før jeg tar en avgjørelse. Vi lever under samme tak, og jeg vil ikke at mine barn eller ektefelle skal få trøbbel på grunn av meg. Vi prater sammen, og det er godt at vi kan utveksle våre tanker og bekymringer med hverandre. Jeg har valgt å være åpen. Det koster ganske mye i perioder. Men jeg vet at jeg vil verne om de som jeg elsker aller mest. Bloggen er min plattform, og jeg skal ha den som mitt prosjekt i årene som kommer. Det er ikke hele familien sin blogg. Den er min. Jeg deler av mitt liv, og mine opplevelser. 

Jeg er veldig glad i bloggen min! Jeg føler at det er riktig av meg å satse videre på bloggen. Jeg vil at den skal nå enda flere mennesker. Jeg har nemlig et viktig budskap, og jeg skal jobbe hardt for å nå enda flere. Langsiktig jobbing vil mest sannsynlig gi resultater etter hvert. Jeg er faktisk veldig innstilt på at det vil ta veldig lang tid, og jeg har satt meg noen private delmål underveis. Gradvis skal jeg gjøre bloggen min kjent, og jeg håper på flere oppdrag for WeLG Foredrag fremover!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg