Jeg kan ikke gi opp!

Noen ganger så lurer jeg veldig på hvor jeg skal finne mer krefter! Det hender at jeg føler meg veldig tom og sliten. Som om batteriet alltid kommer til å forbli flatt. Null energi. Null glede. Null reaksjon. Bare sliten og lei. De dagene er skumle og vanskelige. Jeg kommer meg stadig gjennom slike dager innimellom. For de kommer når jeg minst aner det. Det passer aldri. Jeg hater dem. Det er ikke så veldig lenge siden sist gang, men jeg håper at det blir lenge til neste gang. For jeg kan ikke gi opp!

Jeg må jobbe videre med meg selv og min familie hver eneste dag! Jeg kan ikke kaste inn håndkleet. Her må vi fortsette med de samme tingene dag etter dag. Det er den eneste måten å komme seg videre i livet. Små steg videre dag for dag. Uansett hvilken form man er i. Jeg må fortsette med min systematikk og forutsigbarhet her hjemme. Noen ganger er jeg veldig sliten. Men utrolig nok så har jeg nok verktøy til å samle ny energi. Det er jeg veldig glad for å kunne si. For jeg vet at jeg kommer ikke til å gi opp!

Jeg og min kjære skal ta denne familien gjennom hverdagen! Vi skal finne krefter til å holde oss på riktig vei. Det er lov å bli litt sliten iblant. Det er faktisk også lov til å bli sur og lei. For vi er bare mennesker. Vi forsøker å fikse opp i livene våre. Det skal vi klare, for vi er kommet veldig godt i gang med prosessene. Nå gjelder det å fullføre denne jobben! Jeg vet at vi kommer til å klare dette sammen. Her skal ingen gi opp troen på en god fremtid! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg