Utrolig mye å lære!

Jeg har faktisk veldig masse som jeg må lære meg. Det er mange utfordringer når man forsøker å komme i gang med noe eget helt alene. Jeg vil så veldig gjerne få WeLG Foredrag frem i lyset, og få litt fortgang på tingene. Men jeg skal jobbe veldig langsiktig, og bygge et solid fundament for fremtiden. Jeg vet med sikkerhet at jeg ønsker å jobbe mot denne drømmen. Jeg vil bli en god foredragsholder! Jeg drømmer om å få lov til å jobbe med formidling i årene som kommer. Det er det som hjertet mitt forteller meg at jeg skal drive med. Jeg kan ikke bare sitte stille, og la sykdommene mine få ta over hele livet mitt. Jeg må gjøre det som jeg kan for å være aktiv og oppegående. Da må jeg ha en drøm å jobbe mot! Jeg må sette meg nye mål som jeg kan oppnå!

Veien dit kommer nok til å bli ganske utfordrende! Men jeg er allerede i gang, og jeg kommer til å bli enda mer synlig etter hvert som tiden går. Små steg videre hver eneste dag. Det er viktig for meg å ha denne drømmen! Den kan ingen ta i fra meg. Jeg skal se hva jeg kan klare å få til på egenhånd. Jeg har tro på egne ferdigheter, og har også masse å lære. Det er mye som er veldig nytt. Jeg må sette meg inn i mange ting fremover. Men det er veldig spennende å ha slike drømmer å jobbe mot!

Jeg aner ikke hvor dette fører meg! Men jeg kjenner at dette føles veldig riktig. Det er dette jeg ønsker å få til selv om jeg er syk. Det kommer til å bli tunge motbakker underveis. Men jammen tror jeg det blir veldig spennende også! Nå må jeg finne en løsning sammen med NAV, og så kan jeg jobbe aktivt mot mine mål!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg