Jeg føler meg heldig!

Jeg har kjent på mange følelser den siste tiden. Det har vært noen vanskelige stunder. Men jeg har også fått litt tid til å tenke over livet og vår situasjon. Jeg føler meg veldig heldig! For jeg er gift med verdens beste ektemann, og jeg har fått lov til å oppleve ekte kjærlighet! Ungene mine får bo i et trygt og stabilt hjem med masse omsorg, forutsigbarhet og trygghet. Vi er veldig heldige alle sammen! Jeg tenker at det er veldig viktig å tenke over de positive tingene vi har i livene våre. Man kan ikke kun fokusere på det som er vondt og vanskelig. Da blir det bare altfor vanskelig for oss alle sammen.

Jeg bruker en del tid sammen med ungene mine her hjemme. Det er deilig å se at de har det fint her, og de har gode venner. Jeg ser også at de har funnet en ro som vi alle trengte sårt. Når vi kan være sammen her i Mandal, så gir det oss alle sammen en velfortjent hverdag. Det skal vi minne hverandre på, og være veldig takknemlige for! Vi er så heldige som har fått komme til dette huset, og et koselig byggefelt. Det er utrolig deilig å kjenne på følelsen av å ha kommet hjem! Jeg trives utrolig godt her, og er helt sikker på at det er Mandal som er vårt hjem!

Jeg er heldig som har fått en ny sjanse i livet! Den muligheten skal jeg ta veldig godt vare på. Sammen med min herlige familie. Vi skal kose oss masse sammen, og hjelpe hverandre gjennom de vanskelige dagene. Det bygger oss mennesker innenfra. Selv om vi har hatt masse vondt, så skal vi bygge oss opp til å bli sterke mennesker! Det er den viktigste oppgaven jeg har i livet mitt.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg