Frokosten starter forbrenningen!

Endelig har jeg kommet inn i en god rutine når det kommer til frokost. Jeg har alltid vært veldig dårlig på å spise frokost. Men nå er det virkelig blitt endring på dette. For jeg spiser nå en god frokost sammen med ungene mine hver eneste skoledag. Og i helgene spiser jeg sammen med mannen min. Det merkes faktisk veldig på kroppen min allerede. Forbrenningen kommer skikkelig i gang tidlig på dagen, og jeg får i meg flere måltider i løpet av dagen. Jeg har mistet noen få kg, og det er jo ikke noe som jeg blir trist av! Jeg er sikker på at frokosten har hjulpet meg veldig!

Frokost har vært en stor utfordring for meg i veldig mange år. Jeg har aldri hatt roen til å kunne spise noe som helst om morgenen. Det har resultert i veldig mange timer uten mat. Nå er jeg i gang med mat allerede kl 07.20! Da kommer kroppen skikkelig i gang, og jeg kjenner at den jobber annerledes. Det er godt å endelig komme inn i en god rutine på disse tingene. Jeg vet jo veldig godt om alle de positive tingene frokosten hjelper oss med. Men nå er det i hvert fall kommet inn i et system som jeg klarer å følge!

Det er godt med de tingene som man klarer å endre på! Jeg er stolt over min egen innsats, og jeg kommer til å fortsette med dette. For endelig har jeg liksom knekket en kode. Nå blir det lettere å få i seg nok mat i løpet av dagen! Da vil forbrenningen fortsette, og jeg føler meg bedre i kroppen min! Det er aldri for sent å snu en vanskelig uvane. Men man må lete litt etter den løsningen som faktisk fungerer for en selv. Nå er det koselige frokoster som gir oss en veldig god start på dagen! Det føles veldig godt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg