Deilig å rydde!

De siste ukene har jeg hatt rydde dilla. Slik går det når man ser intenst på rydde programmer på tv! Men det er faktisk veldig deilig å få ting på riktig plass. Vi har alle noen steder i huset som blir mer rotete enn andre. Nå har jeg endelig fått ryddet noen av disse områdene. Det føles veldig godt, og liker å ha det ryddig rundt meg. Da er det ikke noe stort problem hvis man plutselig får besøk her hjemme. Jeg er veldig glad for at vi ser nytten av å ha et godt system her hjemme. Min mann er hakket mer ryddig en meg, og har lært meg veldig mye. 

Som liten var jeg et skikkelig rotehue. Jeg levde i rot på mitt eget rom i veldig mange år. Det var ikke snakk om å ville eller kunne rydde skikkelig. Jeg innrømmer det. Men jeg er ikke slik lenger! Nå har jeg funnet det som er hjemmet mitt, og jeg vil være med på å ha det fint og greit her hjemme. Det betyr faktisk veldig mye for meg nå. Når det blir mye rot, så sliter jeg mentalt. Når man rydder opp, så forsvinner mye av det vonde inni hodet også. Det er rart hvordan man blir påvirket av omgivelsene.

Man skal kunne se at der bor en familie her, Jeg har ikke blitt helt hysterisk når det kommer til orden og rydding. Men jeg liker veldig godt at det er fint rundt meg. Jeg vil så gjerne bevare den gode atmosfæren som vi lever i! Som voksen har jeg virkelig fått nye interesser, og jeg liker faktisk å rydde ting skikkelig. Jeg trenger å vite hvor det aller meste ligger. Jeg er veldig ofte alene med ungene her hjemme, så da må jeg ha kontroll over tingene her hjemme!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg