Janteloven skal i dass!

Jeg har bestemt meg for at janteloven skal kastes i dass, og jeg skal dra i snoren! Rett og slett fordi jeg ikke gidder å bry meg mer om nedsettende kommentarer eller meninger om mitt liv! Jeg har valgt å ha blogg, og dermed en offentlig stemme. Da må jeg også være villig til å vise meg frem, og stå for det jeg skriver eller sier offentlig. Det er helt i orden at ikke alle mennesker verken liker meg, eller ønsker å gjøre det samme. Men det er ikke dermed sagt at man trenger å snakke vondt om meg, eller forsøke å få meg til å slutte. For jeg er voksen, og velger helt selv. Det er ingen andre som kan bestemme hvordan jeg vil leve livet mitt! Så lenge jeg og min familie er enige, så må rett og slett andre bare roe seg ned!

Jeg forstår at mange mennesker synes det er rart at jeg vil/orker å dele såpass mye av livet mitt. Men jeg er nå engang skrudd sammen slik som dette, og bloggen hjelper meg fremover i livet. Det er mitt valg, og det føles riktig for meg. Da trenger ikke folk å bry seg så veldig mye om mitt valg. Dette gjelder jo tross alt mitt liv, og ikke deres. Jeg er heldig som har så mange lesere som støtter meg og oppmuntrer meg. Det er jeg veldig glad for. Men jeg blir matt når jeg får vite om nedsettende prat, og vonde kommentarer om meg og mitt liv.

Hvis du ikke liker min blogg, så la vær å lese den da! Hvis du synes blogging er teit, hvorfor leser du dem da? Hvorfor bruker du dine minutter på å lese min blogg hvis du egentlig ikke liker verken meg eller bloggen min? Jeg tenker at de som leser min blogg, skal ha en fin stund de minuttene det tar. Så ikke gidd å lese dersom det gjør det så opprørt. Det er bare en blogg. Finn noe annet i livet å bruke kreftene dine på! 

Og liker du blogg, og mine betraktninger, ja så håper jeg du fortsetter å følge meg videre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg