Skrivegleden er STOR!

Det er så uendelig deilig å kunne skrive til Dere! Jeg kjenner at det letter sjelen min veldig å ha denne stemmen ut i det offentlige rom. Jeg har et stort ønske om å få dele. Jeg kan regelrett kjenne når det er på tide å sette seg ned for å skrive. Jeg kjenner liksom en trang til å få ut alle ordene fra hodet og hjertet mitt. Jeg er veldig masse hjemme, så det har kanskje noe med det å gjøre. Jeg trives veldig godt her hjemme ved kontorpulten min om kveldene. Når ungene har roet seg på rommene sine. og jeg kan jobbe med bloggen i fred og ro. Det er balsam for sjelen iblant. Det føles så utrolig deilig når innlegg etter innlegg bare kommer i  fingrene mine, og jeg nesten ikke tenker over hva jeg skal skrive. Det bare kommer ut av meg. Jeg kan nesten ikke få forklart det skikkelig for Dere!

Jeg har mange ganger lurt på hva det kommer av. For vi har ingen forfattere i slekten som jeg kan komme på. Det er liksom ikke vanlig å skrive så mye. Det hender at jeg ikke skriver noe en dag. Men det varer ikke lenge før jeg kjenner denne trangen til å få skrive igjen. Jeg er svært heldig som har en blogg som har faste lesere hver eneste dag. Det betyr masse for meg at noen faktisk leser det som jeg skriver. Jeg må liksom vite at jeg når ut til noen. Slik er det å ha et formidlingsbehov. Jeg har masse på hjertet. Det må få komme ut. Jeg valgte blogg som mitt virkemiddel, og foredrag har kommet etterpå.

Nå er drømmen å kunne drive med formidling resten av livet! Jeg har så mange tanker og ideer som jeg håper kan bli virkelige etter hvert som tiden fører oss fremover i livet. Jeg har et stort håp om å ha mange år igjen av livet. Det innebærer muligheter som vi ikke aner noe om i dag. Det er spennende å tenke over! vi vet ikke hva som kommer vår vei. Men drømmer er viktige å ha! Jeg skal jobbe aktivt for å oppnå noen av dem!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg